Reklamacija

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

Reklamaciju je potrebno prijaviti u roku od 15 dana od dana preuzimanja robe putem e-mail adrese reklamacije@primatlogistika.hr.

VAŽNO: Molimo Vas da prilikom dostave proizvoda na adresu, pri preuzimanju pregledate proizvod i ukoliko je proizvod oštećen da ne potpisujete primopredajni zapisnik dostavnoj službi, kojim potvrđujete ispravnost preuzetog proizvoda!

Ukoliko je oštećenje proizvoda nastalo pri transportu, a Vi zaprimite proizvod i potpisom prihvatite proizvod koji je oštećen u transportu, nećemo biti u mogućnosti prihvatiti reklamaciju kao osnovanu.

Postupak prijave reklamacije:

  1. Preuzeti i popuniti reklamacijski zapisnik - OVDJE
  2. Poslikati oštećenja / nedostatke na proizvodu
  3. Kreirati e-mail u koji je potrebno priložiti reklamacijski zapisnik (točka 1.) i fotografije proizvoda (točka 2.)
  4. E-mail s navedenim podacima poslati na reklamacije@primatlogistika.hr
  5. Povratnu infomaciju o statusu reklamacije možete očekivati u roku od dva tjedna.

O reklamaciji možete obavijestiti i svog prodajnog predstavnika unutar Primat Logistike, ali napominjemo da je jedina službena adresa za reklamacije naznačena u prethodnim koracima.

Mogućnost dostave
Vrhunska kvaliteta
Brza isporuka
Servisna podrška

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke
Odbijam Prihvaćam sve PRIHVAĆAM