Reklamaciju je potrebno prijaviti u roku od 15 dana od dana preuzimanja robe putem e-mail adrese reklamacije@primatlogistika.hr.
VAŽNO: Molimo Vas da prilikom dostave proizvoda na adresu, pri preuzimanju pregledate proizvod i ukoliko je proizvod oštećen da ne potpisujete primopredajni zapisnik dostavnoj službi, kojim potvrđujete ispravnost preuzetog proizvoda!
Ukoliko je oštećenje proizvoda nastalo pri transportu, a Vi zaprimite proizvod i potpisom prihvatite proizvod koji je oštećen u transportu, nećemo biti u mogućnosti prihvatiti reklamaciju kao osnovanu.
Postupak prijave reklamacije:
- Preuzeti i popuniti reklamacijski zapisnik - OVDJE
- Poslikati oštećenja / nedostatke na proizvodu
- Kreirati e-mail u koji je potrebno priložiti reklamacijski zapisnik (točka 1.) i fotografije proizvoda (točka 2.)
- E-mail s navedenim podacima poslati na reklamacije@primatlogistika.hr
- Povratnu infomaciju o statusu reklamacije možete očekivati u roku od dva tjedna.
O reklamaciji možete obavijestiti i svog prodajnog predstavnika unutar Primat Logistike, ali napominjemo da je jedina službena adresa za reklamacije naznačena u prethodnim koracima.